Folkehøgskoleeksempel på webinar om bærekraft under FN- arrangement

Folkehøgskolerådet er representert i Nordisk nettverk for voksnes læring (NVL) sitt nettverk for bærekraftig utvikling, og dette nettverket skal 11. juli holde et webinar i regi av FN om globalt medborgerskap og metoder for å jobbe for en bedre og mer bærekraftig verden.

Webinaret holdes i tilknytning til FNs High Level Political Forum om FNs bærekraftsmål. Webinaret er en "Special event" under fanen "2022 SDGs Learning, Training and Practice".

Webinaret Folkehøgskolerådet er representert i heter "Session 7: Human rights education, global citizenship and transformative methods to accelerate sustainable development and resilient recovery". Webinaret holdes 11. juli kl. 14:30 (norsk tid).

På webinaret vil deltakerne høre mer om nettverkets arbeid, bidra med egen kunnskap, og det blir også et folkehøgskoleeksempel!

Her kan du se opptaket fra webinaret: